fbpx

סוחר מצליח = אדם מצליח / למה אתם מוכרחים לדעת לפרגן

תוכן עניינים

סוחר מצליח = אדם מצליח

כנס הפני-סטוקס – טירוף של עשייה

אתחיל מהסוף… התאריך: 08.01.21017 יום אחרי כנס הפני סטוקס של ישראל, הראשון מסוגו שנערך בארץ.טירוף אחרי הכנס, בקשות הצטרפות לקהילה, העלאת תכנים לאזור התלמידים, מיון תמונות ופרסום ברשתות החברתיות וקבוצת הפייסבוק ועוד ועד ועוד..

בין כל הטירוף וים המשימות שהצטברו לי, הייתה משימה אחת שאיתה התחלתי למחרת בבוקר (בכל זאת, חזרתי ב 2 בלילה הביתה וישר למיטה :-)) הלכתי לישון וידעתי שאיך שאני קם אני מתחיל איתה בלי להסתכל ימינה ושמאלה.
כצפוי, בבוקר התחילו טלפונים, הודעות ווטסאפ, מיילים וכל המסביב. אני מתעלם / מסנן ומתרכז.
במה אתם שואלים?

משימה ראשונה בבוקר: פרגון לכל בעלי המקצוע שלקחו חלק בכנס

אז פיניתי משהו כמו שעה וחצי והתחלתי: חוות דעת אישיות בפייסבוק, התקשרתי טלפונית וכתבתי הודעות בווטסאפ. למי? לכל הספקים השונים שסיפקו את הסחורה ויצרו את הכנס הכי חווייתי שהיה כאן אי פעם בארץ.

אז פיניתי משהו כמו שעה וחצי והתחלתי: חוות דעת אישיות בפייסבוק, התקשרתי טלפונית וכתבתי הודעות בווטסאפ. למי? לכל הספקים השונים שסיפקו את הסחורה ויצרו את הכנס הכי חווייתי שהיה כאן אי פעם בארץ. בית הדפוס ששלח לי רולאפים עד הבית ודאג שאהיה מרוצה 100%. 

הקייטרינג שהיה פשוט מצוין ואנשים פרגנו על האוכל הטעים, המקום עצמו שאירח אותנו בצורה מושלמת, הכל עבר חלק ללא תקלות טכניות והאווירה הייתה מצוינת, גם הצלם קיבל ממני פרגון, זאת בשלב יותר מאוחר אחרי שראיתי את התמונות שיצאו אשש..חחח, עכשיו למה זה מעניין אתכם ולמה אני מספר לכם את זה בכלל…

אני אסביר, כולנו בני אדם הפועלים מתוך אנרגיה מסוימת ויש לנו רגשות, הרגשות שאנחנו חווים משפיעים משמעותית על רמת האנרגיה שלנו, רמת האנרגיה שלנו משפיעה על הפעולות שלנו, הפעולות שלנו משפיעות על הסביבה שלנו, זה יכול להיות משפחה, חברים, קולגות לעבודה.

זה לא משנה מה אנחנו עושים ובמה אנחנו עובדים, הרגש שלנו מייצר אנרגיה מסוימת. תסתכלו על עצמכם מן העבר השני רגע, אם עשיתם עבודה טובה ונתתם מעצמכם, הייתם רוצים שיתנו לכם להרגיש את זה, יפרגנו לכם על העשייה.הפרגון הזה גורם לכם להרגיש טוב יותר ומזריק לכם בוסט של אנרגיה להמשיך לעשות את מה שאתם עושים עוד ועוד.

כל עוד הפרגון מגיע ממקום אמיתי וכנה כמובן. ברגע שקיבלתם פרגון שכזה, אתם מתחילים ליצור השפעה חיובית על המעגל הסובב אתכם, אתם מרגישים טוב ויש לכם אנרגיות טובות.
לדבר הזה יש כח עצום והוא מתגלגל הלאה מאדם לאדם, הכח שאתם מעניקים לסובבים אתכם יעניק לכם הרגשה טובה ויכניס בכם עוד ועוד אנרגיה חיובית.

 

האנרגיה שלכם משפיעה על חייכם

האנרגיה הזאת עתידה להשפיע על כל החיים שלכם: היא תשפיע על איך תגיבו לבת זוגתכם בפעם הבאה…
היא תשפיע על איך תתמודדו עם המשבר הבא שלכם שבטוח יבוא, כי לכולנו יש כאלו בחיים בשלב כזה או אחר…

היא תשפיע על קבלת החלטות בחיים שלכם…היא תשפיע על כל הדבר הזה שנקרא מיינדסט וקובע למעשה האם תצליחו לעשות בחיים את מה שאתם רוצים ומייחלים לעצמכם.

אז בפעם הבאה שתקבלו את ההזדמנות (לא צריך לחכות הרבה, זה פוגש אותנו בכל יום ויום) לפרגן למישהו על עבודה טובה שהוא עשה, הרגשה שהוא העניק לכם, ערך שהוא נתן לכם…
תגידו תודה ותדעו לפרגן, זה חלק מה די.אנד.איי DNA של אנשים מצליחים.

נשתמע, תרגישו חופשי לשתף אותי במייל raz@razgamliel.com

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם