fbpx

ידע פרקטי זה כח מטורף! לסכן $50 ולהרוויח $2000. אפשרי?

מניית ITUS , ידע פרקטי זה כח מטורף! לסכן $50 ולהרוויח $2000. אפשרי?

התאריך: 12.01.2018

המיקום: כיתת מחשבים בבורסה ברמת גן,

קורס מומנטום טריידר פרונטלי

המניה: ITUS

מבצעים מחקר עומק למניה: חילוף מניות, חדשות, טכני וכו’ וכו’ מציבים יעדים ופוטנציאל תוך הבנה שמדובר בעסקת סווינג של מספר ימים שבועות.

הסיבה המרכזית: כנס שיש לחברה בעוד מספר ימים התוצאה: 46% בסווינג של שבועיים והכנס עדיין לא התחיל. כל כך הרבה נקודות כניסה אפשריות היו במניה הזו לאורך הימים האחרונים ומעבר של נקודות מפתח. אם תעשו חישוב של כמויות ונקודות קריטיות בגרף, עסקה שהתחילה ב$50 סיכון יכלה בקלות לייצר $2000 דולר ויותר.

איך אתם שואלים? פשוט מאוד: הנקודה הקריטית בגרף הייתה $3.75. בתוך היום הייתה תצורת פריצה והמעבר היה חלק. 1000 מניות קניה ב $3.75 היו מייצרים פוזיציה של $3750. במידה והמניה לא הייתה פורצת כראוי הייתם מפחיתים 500-700 מניות בהפסד של כמה סנטים ואת היתרה משאירים ב 10 סנט סיכון. ברגע שהתקבלה הוודאות ונכנסו המחזורים המניה עוברת את ה $4.09 שזו עוד נקודה קריטית בגרף ומסיימת בחלק העליון. הוודאות הושלמה וניתן להמשיך בסווינג בכמות מלאה. כעבור מספר ימים, המניה פורצת ומגיעה ל $5.65. כבר קרוב ל $2000 דולר רווח בעסקה שניתן היה לתכנן אותה מראש והייתה כמעט ללא סיכון. רק בפני סטוקס תמצאו אפשרות לזהות תנועות מטורפות כאלו ולדעת שאתם הראשונים בשרשרת המזון. אין גופים מוסדיים שישחקו אתכם, אין קרנות גידור עצומות (מישהו אמר ביליונס? הסדרה…) יש רק כסף טיפש ששולט ב 90% מהמסחר בשוק.

נקודה למחשבה 🙂

מוזמנים לשתף אותי במייל raz@razgamliel.com

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם