fbpx

כיצד להרכיב רשימת מניות מנצחת

תוכן עניינים

כיצד להרכיב רשימת מניות מנצחת

אני הולך לשתף באחד הכלים המקצועיים בהם אתה חייב לשלוט באופן מוחלט על מנת להיות סוחר מוצלח. אני מדבר על תכנון יום המסחר הבא. פעולות אשר תבצע על מנת לתכנן את יום המסחר הבא שלך יקרינו באופן ישיר על הביצועים בחשבון המסחר שלך, באופן אישי אני יכול לספר כי מחצית מהעסקאות אשר הניבו לי רווחים גבוהים מאוד במרוצת השנים הינן עסקאות אשר תוכננו בקפידה בימים שקדמו לעסקה.

המאמר כולל 2 סננים בהם אני משתמש כל יום לאיתור המניות ברשימה שלי!

אני הולך לעבור כעת על הנושאים הבאים:

מניות בהן אתה צריך להתמקד.

אתרים שימושיים וחינמיים לאיתור מניות.

הגדרות החיפוש.

מניות בהן אתה צריך להתמקד

כאשר אני מחפש מניות ליום המסחר הקרוב אני מעוניין להתמקד במניות אשר להן יש את הפוטנציאל הגבוה ביותר להמשך תנועה, אני מעוניין בהסתברות הגבוהה ביותר להצלחת העסקה ולכן אבחר במניות אשר ממשיכות בכיוון בתנועה. משמע אחפש מניות שעלו באופן משמעותי להמשך תנועה ומצד שני מניות שירדו באופן משמעותי להמשך ירידה.

דגשים לחיפוש

יכולת תנועה של המניה –אנסה להבין מתנועת המניה בגרף מה פוטנציאל התנועה, מניה בעלת פוטנציאל של פחות מ 40 סנטים לא תיכנס לרשימה.

נקודה משמעותית בגרף –מניה אשר מתקרבת לאזור התנגדות משמעותי או אחת שפרצה את אזור ההתנגדות במקרה של לונג (אם בשורט אז להיפך).

ווליום משמעותי ביחס לתנועה –ניתוח הווליום, מחזורי המסחר, כאשר מניה עלתה/ירדה באופן משמעותי נרצה לראות שגם מחזור המסחר עלה באופן דומה. רלוונטי גם לשורט וגם ללונג.

זרז פונדמנטלי –האם העלייה נגרמה בעקבות דיווח של החברה כגון דוחות/חתימה על חוזה גדול או טכנית בלבד (אם בשורט אז להיפך).

אתרים שימושיים וחינמיים לאיתור מניות:

www.finviz.com

www.freestockcharts.com

האתר השימושי ביותר עבור הוא finviz.com, תצוגת הגרפים ואפשרויות סינון המניות מאוד נוחה לעין וחוסכת זמן, באתר ניתן לחפש מניות על פי מגוון קטגוריות חיפוש ומגוון דרכי תצוגה. אני בהחלט ממליץ להיכנס לאתר, להירשם (בחינם) ופשוט להתחיל לשחק עם מגוון האפשרויות, יחסית לכלי חינמי האתר נותר אין ספור של כלים מקצועיים, אתר freestockcharts.com משמש סוחרים רבים בעולם, אני באופן אישי פחות משתמש באתר זה אך חשוב להכירו.

הגדרות החיפוש

כעת אתייחס להגדרות החיפוש בהן אני משתמש (מבצע חיפוש בסוף היום), אציין כי הגדרות אלו משמשות אותי לאיתור מניות מומנטום כגון פני סטוקס ומניות קטנות, יש עוד כלים בהם אני משתמש בתוך יום המסחר כמו תוכנת איתור המניות בזמן אמת טרייד איידיאס.

סנן מספר 1

 ניכנס לאתר finviz.com , נבחר בלשונית “screener” (לאחר ביצוע רישום באתר תוכל לשמור את הגדרות החיפוש): מניות בין $5 ל $10 בעלות שווי שוק של פחות מ 2 מיליארד דולר אשר עלו היום ב 2%, כך זה נראה כאן בתמונה (הגדרות החיפוש בריבועים השחורים):

לחץ כאן לפתיחת סנן מספר 1 עם הגדרות החיפוש המתוארות כאן

סנן מספר 2

 ניכנס לאתר finviz.com , נבחר בלשונית “screener“: מניות מתחת ל $5 בעלות שווי שוק של פחות מ 300 מיליון דולר אשר עלו השבוע ב 10%, כך זה נראה כאן בתמונה (הגדרות החיפוש בריבועים השחורים):

לחץ כאן לפתיחת סנן מספר 2 עם הגדרות החיפוש המתוארות כאן

אם אינך מבין מדוע אני מחפש מניות בעלות שווי שוק נמוך כגון פני סטוקס ומניות קטנות, ממליץ לקרוא את המאמר שכתבתי בנושא “מסחר מומנטום בפני סטוקס ומניות קטנות-כסף חכם מול כסף טיפש”.

אנו מנתחים את נושאים אלו ברמה יומית בחדר המסחר ולומדים אותם לעומק במסלולי הלימוד השונים, כל נושא מקבל את המקום שלו, מאמר זה נכתב על מנת לתת קווים מנחים בנושא. בכל שאלה ניתן לפנות אלי.

אני זמין במייל: מוזמנים לשתף אותי במייל raz@razgamliel.com

מאחל לך איתור מניות מוצלח.

רז גמליאל

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם