fbpx

זהירות! ניגוד אינטרסים מובהק לפניכם…

תוכן עניינים

וול סטריט

מתכוונים ללכת ללמוד מסחר בבורסה? הציעו לכם קורס חינמי? התחייבו להחזר כספי אם לא תהיו מרוצים? שימו לב לתמרור האזהרה הכי חשוב שידליק לכם את כל הנורות האדומות: בוא נתחיל מהעיקר ואז אסביר…

נורה אדומה בוהקת מולכם:

הציעו לכם ללמוד מסחר בשוק ההון ומציגים לכם את ה “יתרון” העצום שהברוקר הוא שותף של המכללה או המנטור. טעות חמורה. אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל אבל אני אנסה לתמצת..

תמרור עצור זהירות מברוקרים ומכללות בעלי אינטרסים

יש כמה ברוקרים מאוד איכותיים בעולם, בארץ זה עדיין גבולי. לכל ברוקר יש יתרונות וחסרונות משלו.

השיקולים איזה סוחר יתאים לאיזה ברוקר הם מאוד מגוונים וצריכים להילקח בחשבון ולהיות מותאמים לאופי ולניסיון הסוחר. למעשה, ברגע שמכללה/מנטור מחוברים לברוקר הם נעולים ואין להם יכולת לראות את טובת התלמיד כך שגם אם הברוקר לא מתאים לתלמיד או שהשרתים שלו קורסים, פקודות לא עוברות וכו’ וכו’.. תמיד יגנו על הברוקר במקום פשוט להחליף אותו.. בסעיף הבא תגלו למה.

השיקולים איזה סוחר יתאים לאיזה ברוקר הם מאוד מגוונים וצריכים להילקח בחשבון ולהיות מותאמים לאופי ולניסיון הסוחר

המכללה / המנטור מקבלים עמלות מאותו הברוקר, משמע ככל שהתלמידים שהביאו מבצעים יותר פעולות מסחר, כך חשבון הבנק של גופים אלו טופח וטופח.

עכשיו תנו לי לשאול אתכם בכנות?כיצד מכללה/מנטור יכולים לחשוב על טובת התלמידים כאשר האינטרס הכספי כל כך חזק ולמעשה שם אותם בעמדה שהיא מנוגדת לחלוטין אל מול טובת התלמיד.

אינטרס כספי חזק של מכללה או מנטור

אז האם יש פתרון לנושא?

החדשות הטובות שכן, רצוי לבחור במנטור או גוף שיכול לספק לכם את שני הדברים הכי חשובים: ניתן לראות בבירור שהביא כבר אנשים להצלחה לא מחויב לעבוד עם אף ברוקר באופן אינדיבידואלי ולא שותף בלעדי שלהם חשוב לציין כי כל הפניה לברוקר מזכה בעמלות את הצד המפנה אבל מה שחשוב כאן זו השותפות הבלעדית אסור בתכלית האיסור שתהיה בלעדיות.

אני עובד עם 2 ברוקרים המובילים בעולם ומספק התאמה אישית לכל תלמיד מול הברוקר המתאים לו ולאופי והניסיון שלו במסחר. ובנוסף אם אגלה ברוקרים איכותיים ובעלי רמת אמינות גבוהה ביותר, אוסיף אותם לסל האפשרויות בלי לחשוב פעמיים. שיהיה בהצלחה, תבחרו נכון ? להורדת המדריך החינמי שלי לחצו כאן.

מוזמנים לשתף אותי במייל: raz@razgamliel.com

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם