fbpx

איך בוחרים ברוקר ומה זה PDT RULE

בורסת ניו- יורק - מסחר בשוק ההון

מושגים שחייבים להכיר: FINRA ו PDT RULE  והיתרון שבהם במיוחד בתחילת הדרך.

סוחרים בבורסה? תכירו את כללי המשחק החדשים לסחור עם בטחון ואחריות על הכסף שלכם. עד היום  ביטויים כמו FINRA ו PDT RULE היו זרים למרבית הסוחרים. היום יש תהליך של התפקחות בקרב הציבור לבחינה מעמיקה יותר של בטחונות הכספים  המופקדים אצל הברוקר.

למעשה, כל סוחר בעולם שרוצה לקנות מניות ישירות מול הבורסה האמריקאית כפוף  לחוקים המחמירים של FINRA, הרשות הרגולטורית הפיננסית בארצות הברית. מה זה לעזאזל PDT RULE? Pattern Day Trader https://en.wikipedia.org/wiki/Pattern_day_trader  לפי החוקים של FINRA, אדם שמבצע יותר מ 3 פעולות קניה ומכירה תוך יומיות במהלך שבוע של מסחר (5 ימי מסחר רצופים) ייחשב כסוחר יומי.

החוק חל על חשבונות אשר קטנים מ 25 אלף דולר.  אם יש לכם חשבון של מעל 25 אלף דולר אתם יכולים לבצע פעולות קניה ומכירה ללא הגבלה.  כל חשבון קטן מסכום זה יהיה תחת ההגבלה הזו. PDT RULE. אז איך סוחרים בחשבון אם יש לי רק סכום של 3,000 דולר?  תראו, בניגוד להרבה אנשים אני חושב שמדובר ביתרון ולא בחסרון, הרי רב העולם סוחר ככה וכל האמריקאים כפופים לחוק הזה, זה מאלץ את הסוחר לא להיות פזיז,  לקנות ולמכור כמה ומתי שבא לו וככה הוא צריך לחשב כל צעד בחשבון.

 זה כמו לנהל תקציב, אם אתה יודע שיש לך סכום מסוים שאתה לא יכול לעבור אותו, אתה תחשב כל שקל ושקל שאתה מוציא. אם תדע שיש לך סכום בלתי מוגבל אתה תהיה פחות מחושב. **כמובן שזה תלוי גם באופי של האדם עצמו, הדוגמא רק כדי להמחיש.  אז איך יש אפשרות בברוקרים שונים לסחור גם עם חשבונות קטנים מ 25 אלף דולר באופן יומי? חשוב שתדעו שכל אפשרות שכזו היא למעשה סוג של עקיפה של הרגולציה האמריקאית ויש לבחון אותה היטב מבחינת בטחונות על הכסף.

 הכלל המנחה שלי, לעבוד מול ברוקרים אמריקאיים בכסף אמיתי ולא לעשות לעצמכם הנחות. אם תרצו יותר מידע מוזמנים להיעזר בי בפרטי.

 אם בא לכם לדעת קצת יותר על העשייה היום יומית שלי בתור סוחר בבורסה האמריקאית,

לחצו כאן >> להורדת המדריך החינמי 'כסף חכם מול כסף טיפש'

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם