fbpx

השוק בו הסוחרים מקבלים 'מידע פנים' חוקי – דמיינו לכם…

תוכן עניינים

השוק בו הסוחרים מקבלים 'מידע פנים' חוקי - דמיינו לכם...

סוחרים בבורסה או מתלבטים אם להיכנס לתחום?

דמיינו לכם עולם בו אתם יושבים מול המחשב ונחשפים לחדשות הכי חמות בבורסה רגע לפני כולם… דמיינו לכם עולם בו יש לכם יתרון אבסולוטי על כל השאר, מהבית, מהמחשב האישי שלכם באמצעות חיבור אינטרנט וכמה כלים מקצועיים… דמיינו לכם עולם בו יכולת הניתוח שלכם מאפשרת לכם לזהות הזדמנות אחת, צליפה אחת ואתם מקבלים תשואה יוצאת דופן מתוך מאות מניות שעולות ויורדות בכל יום נתון… דמיינו לכם עולם בו אין לכם התלבטות מבין עשרות עסקאות בבורסה, אלא יש כמות מצומצמת בלבד של עסקאות אפשריות אך סופר איכותיות… דמיינו לכם עולם בו אתם מרגישים כמו הדייגים ולא כמו הדג… נשמע טוב נכון?

אז זהו, שלא צריך לדמיין יותר. השוק הזה קיים והוא חי ובועט. לראשונה בארץ נחשף תחום המסחר במניות הפני סטוקס. ואם אתם עדיין לא מאמינים למה שכתבתי כאן למעלה זה בסדר, אני פשוט מזמין אתכם להמשיך לקרוא ולבחון בעצמכם. בואו נתחיל בהבנת הבסיס. מניות הפני סטוקס מעניקות לסוחר המקצועי יתרון בלעדי. בשונה משוק המניות הגדולות (מעל $10 לרוב) בו קיימים גופים מוסדיים (כסף חכם) ומכונות מסחר משוכללות אשר משחקות עם הגרף ועושות כל העולה על רוחם עם הסוחרים הטכניים, שוק הפני סטוקס נשלט בידי משקיעים פרטיים (כסף טיפש) וסוחרים. הסוחרים הם המיעוט והמשקיעים הפרטיים אחראים למעל 85% מנפח המסחר בשוק זה. מי אתם המשקיעים הפרטיים (כסף טיפש)?

– משקיעים פרטיים לרוב מבצעים החלטות המונעות מרגש ולא מניתוח אמיתי של מצב החברה. – משקיעים פרטיים לא מתפרנסים ממסחר בבורסה ומחזיקים לרוב בעבודה כשכירים במקצועות השונים, דבר המונע מהם להיות מעודכנים ולקבל החלטות בזמן אמת.

אגב, גם אני הייתי פעם הכסף הטיפש. חפשו מאמר שכתבתי בנושא “ההשקעה הראשונה שלי – פעם הייתי הכסף הטיפש” נתונים אלו מעניקים לסוחר המקצועי יתרון עצום. אינספור פעמים תראו מניות שעולות במאות ולפעמים אלפי אחוזים במספר ימים על בסיס פיסת חדשות שכבר הייתה בחוץ לפני מספר ימים (לרוב זה לא מחזיק וכל המניות האלו כמעט חוזרות למטה).

בואו ננתח דוגמא פרקטית מהשטח…

צירפתי לכם את אחת הדוגמאות הקלאסיות ביותר, שימו לב להשתלשלות האירועים בתאריך ה 4.11.2017:

פרסום-חדשות-NADL, איתור המניה בעלת ההסתברות הגדולה ביותר לתשואה של מאות אחוזים

גרף המניה – NADL:

גרף NADL - מסחר במניות , מעל 200 אחוז תשואה ביומיים

תלמידים משתפים על עסקאות נהדרות שלהם במניית NADL

תלמידה בקהילה בשם שלי חוגגת בעסקה נהדרת במניית NADL
רווח של תלמיד מהקורס

 – מניית NADL מדווחת על חוזה ארוך טווח ל 10 שנים עם ענקית הקידוחים קונוקו פיליפס, החוזה מוערך בשווי של 1.4 מיליארד דולר.

– הדיווח יצא בשעה 1:41 לפנות בוקר שעון ניו יורק (המסחר נפתח בשעה 9:30, יש עוד כמה שעות לפתיחה).

– שווי שוק של מניית NADL: 15 מיליון דולר ופלואט מאוד נמוך של 7 מיליון מניות.

– שווי שוק של קונוקו פיליפס: 40 מיליארד דולר.

עכשיו קחו כמה דקות ותפעילו קצת את ההיגיון והשכל הישר במספרים שלפניכם. מה קרה בפועל? המניה מתחילה להיסחר (פרה מרקט, מסחר מוקדם) במחיר של $1.25 בעקבות ההודעה כאשר מחיר הסגירה לפני ההודעה: $0.75. משמע המניה כבר בעלייה של 100%. כעבור יום נוסף מניית NADL מגיעה למחיר של $4 במחזורי מסחר של מיליוני מניות ביום! מעל 200% תשואה ביומיים של מסחר. כל המידע היה בחוץ, שום דבר לא השתנה.

אז כיצד זה קרה ומה ההיגיון? הרי באופן אוטומטי המניה הייתה אמורה להתחיל להיסחר במחיר גבוה משמעותית בעקבות ההודעה. (ולא “רק” 100%).

הסיבה מאוד פשוטה: כסף של משקיעים פרטיים (כסף טיפש כפי שאני קורא לו) זז לאט, מאוד לאט ולנו הסוחרים יש יתרון פשוט אבסולוטי בשוק הזה. הסיטואציות האלו קורות מספר פעמים בשבוע בשוק מניות הפני סטוקס. כל מה שצריך זה את הכלים המתאימים לזיהוי ההזדמנויות.

מוזמנים לשתף אותי במייל raz@razgamliel.com

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם