fbpx

קורסים והעשרות הכי חמים בשוק ההון

קורסים וימי עיון בשוק ההון ובמסחר במניות

ההשתלמויות הבולטות בתחום שוק ההון

יש המון מקומות שבהם אפשר ללמוד שוק ההון החלטנו לעשות קצת סדר בנושא ועשינו בשבילכם סקירה של כל ההשתלמויות שיש כיום בשוק על שוק ההון, ואלו המקומות הבולטים ביותר:

  1. ב-"אתגר" המכללה להנדסה וטכנולוגיה"  מציעים קורס בסיסי על שוק ההון להבנת עולם המונחים הבסיסי הפיננסי.מטרת הקורס לפתוח צוהר לעולם ההשקעות, מיפוי מוצרים פיננסיים, הקורס נותן כלים בסיסיים להבנת מושגים מורכבים ומתי משתמשים בכל אחד מהמוצרים כדוגמת אגרות חוב, מניות, קרנות נאמנות, תעודות סל, בורסות חו”ל, נגזרים, ניתוח טכני כו'. מטרת הקורס היא להקנות למשתתף כלים בסיסיים להבנת השפה הפיננסית בכל הקשור לשוק ההון.

     

  2. "המכללה להישגים" תספק לכם היכרות עם שוק ההון בארץ ובעולם, הכרת כללי המשחק במגרש הבורסאי ושוק ההון, הכרת אפשרויות החיסכון והפנסיה והיכרות הגורמים המוסדיים הפועלים בתחום.

     

  3. לימודי שוק ההון לגמול השתלמות מוצעים במגוון רחב של מכללות בכל רחבי הארץ. לימודים מסוג יכולים לאפשר לך להרחיב את השכלתך ואת אפשרויות התעסוקה שלך.בהתאם לקורס בו תרצו להשתלב, תצטרכו לעמוד גם בתנאי הקבלה של המכללה בה אתם מעוניינים ללמוד. הקורסים הבסיסיים בתחום שוק ההון, אינם דורשים ניסיון קודם או רקע בתחום במרבית המקרים, אך הקורסים המורכבים והמתקדמים יותר, יצריכו מכם לעבור ראיון קבלה אישי, ולעיתים, אף להציג אישור סיום קורס בסיסי בתחום.  בסיום הלימודים ניתן להשתלב במקומות עבודה שונים כגון: בנקים, חברות השקעה, חברות ביטוח, חברות אשראי ועוד.

     

  4. רז גמליאל – אנחנו עורכים מדיי שנה השתלמות של יומיים ברמה הגבוה ביותר שקיימת בתחום. ביומיים האלו תקבלו הרצאות על הנושאים הכי חמים במסחר בשוק ההון, טרנדים עכשווים , ניתוחים פונדומנטליים מעמיקים וטכניים, ניתוח דוחות כספיים.
    פרט להרצאות של רז, נארח מרצים אורחים שמסבירים על הנושאים המקצועיים הכי מרכזיים במסחר" בשוק ההון, מוצרים פיננסיים שונים, אסטרטגיות מסחר וכמובן התעמקות בפן המנטלי שהוא עמוד השדרה שלנו במסחר.

     

  5. השתלמויות באוניברסיטת תל אביב שמעביר רו"ח עודד ברוורמן, בהשתלמות של 24 שעות אשר מקנה ידע בסיסי להבנת שוק ההון הישראלי והכרת המכשירים הפיננסיים השונים הנסחרים במסגרתו. ההרצאות יעסקו בשחקנים במסחר הישראלי, מוצרים פיננסיים נסחרים, כלים ומושגים בסיסיים במימון חברות, מבוא לאופציות עוד.

     

  6. "מיטב דש" מרכזת מידע רב על השקעה ומסחר יומי. באתר של מיטב דש  ניתן ללמוד חומר עיוני ותיאורטי על שוק ההון ולצפות בסרטוני וידאו מכיתות ההדרכה שלהם. כמו כן ניתן לפנות למכללת "מיטב" למקצועות שוק ההון עבור קורסים שונים בתחום.

הסדנאות והמדריכים הכי פופולריים

בתחילת הדרך בעולם המסחר, יכול להיות מאד שאתם עדיין לא סגורים על המסלול שלכם, על התחום בכלל ואתם רוצים לקבל עוד מידע כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת. לכן, כצעד ראשון לא תרצו לרכוש קורס באלפי שקלים אלא רק לעשות טעימה של התחום ולבדוק אם זה בשבילכם.

בדקנו חלק מהסדנאות ומדריכים קיימים היום בתחום ומה הם יכולים לספק לכם:

טייק פרופיט – TAKE PROFIT  – מספקים סדנת שוק ההון למתחילים, סדנה מושקעת ומקיפה. כוללת היכרות מקיפה עם העולם הפיננסי בישראל, מסחר בבורסה, מושגי יסוד והסיכון מול הסיכוי.הסדנה כוללת 2 שיעורים חינמיים למתעניינים ומתחילים.

מוטי כהן מבורסה גרף – סדנה חינמית הפותחת פתח לשוק ההון האמריקאי ומספקת מידע למתחילים על הבורסות העיקריות בארה"ב, הסקטורים והמדדים הבולטים בשוק,סוגי מכשירים פופולריים למסחר, איך מקבלים החלטות וכיצד פועלים.הסדנה מועברת ע"י מוטי כהן סוחר מקצועי במניות מט"ח ואופציות.

רז גמליאל – אנחנו מספקים כמה אופציות למתעניין בתחום המסחר. ראשית ניתן להוריד מדריך חינמי שנקרא "כסף חכם מול כסף טיפש", מדריך זה מספק היכרות עם עולם שוק ההון גם לאנשים ללא ניסיון בתחום בנוסף תמצאו במדריך דוגמאות מהעולם האמיתי במסחר של עשרות עסקאות מרווחות וסרטוני וידאו שמראים בבירור איך ניתן לחזות מראש תנועות של עשרות אחוזים.
תוכלו להבין איך שוק ההון עובד כיצד להימנע מטעויות של מתחילים.
המוצר השני שניתן לקבל ממנו ים של ידע הוא קורס המבוא שלנו ב 179  ש"ח בלבד כולל מעל 850 דקות של תוכן מקצועי.
בקורס תלמדו את שיעורי הבסיס במסחר במניות, תקבלו הצצה לתחילת הדרך שלי בתחום ומה למדתי מניסיון של 13 שנה כסוחר ו5- שנים כמנטור.
בונוסים: הקורס כולל סדנא מנטלית שלמה של כמה שעות שנוגעת במפתחות להצלחה במסחר ובחיים בכלל. כמו כן תקבלו במהלך הקורס גישה לכלי בלעדי שעזר לי ולעוד המון סוחרים לשנות את כללי המשחק והתפיסה שלי לגבי המסחר.

ימי עיון בתחום שוק ההון

המרכז האקדמי רופין המחלקה לכלכלה ומנהל מקיימת יום עיון בנושא "שוק ההון בעידן של משבר" . ביום העיון יוסבר על התגובות השונות בעולם שוק ההון הבינלאומי להכרזה על משבר נגיף הקורונה, על השפעות המשבר על שוק ההון ומיזוגים ורכישות בזמן תקופת הקורונה.

כנס שוק ההון של ישראל – רז גמליאל. אנחנו מציעים כנס שנתי ברמה הפקה הגבוה ביותר בארץ. מגוון נושאים מעולם שוק ההון, ניצול הזדמנויות , מפתחות להצלחה במסחר, פאנל סוחרים מצליחים, מרצים וותיקים ותלמידים מצליחים שעשו את המעבר ממסחר בחשבון דמו למסחר בחשבון חי. כלים פיננסיים לשימוש סוחרים . שילוב של  ניתוח חדשות , דוחות עם הצד הטכני של המסחר והגרפים.

יום עיון מטעם לשכת עורכי הדין בישראל על הזדמנויות השקעה בשוק ההון. ביום העיון ידובר על כיווני השקעה, התפתחויות במשק ובשוק ההון ותחזיות מקרו כלכליות, וכמו כן יוצגו שרותי ניהול תיקים בחברת הראל פיננסיים.

פורום עו"ד צעירים ארגן יום עיון בנושא ליטיגציה של שוק ההון, במטרה להקנות לעורכי הדין כלים וידע לניהול תיקים בתחום שוק ההון וניירות ערך בפן האזרחי ובפן הפלילי. ביום העיון ידברו על נושאים כגון: מונחי יסוד בשוק ההון (נכסים פיננסיים הנפקות, שיטות מסחר) וגם על שימוש במידע פנים ושיטות פיצויים מיוחדת למשקיעים שנפגעו מפעילות ניירות ערך של בנקים ובתי השקעות.

יום עיון בבורסה לחברות קיבוציות. יום העיון יעסוק בהיבטים חשבונאיים ומשפטיים של הנפקות חברות קיבוציות בבורסה, מה היתרונות של גיוס הון בבורסה בתל אביב לצמיחת התעשייה הקיבוצית, שוק ההון כאלטרנטיבה למימון חברות קיבוציות

עיונים מעשיים ברגולציה של שוק ההון, כנס שנתי של הרשות לניירות ערך. בכנס ידברו על מדיניות האכיפה של הרשות לניירות ערך, היתרון הטמון בעסקאות עם בעלי שליטה ואחריות נושא משרה למחדל.

יום עיון באקדמיה לפיננסיים BDO על השינויים תכופים בכללים בעולם השכרובעולם חוקי המס והביטוח הלאומי אשר משתנים בקביעות מדי שנה ובמקרים רבים בתדירות גבוהה יותר.העולם הפנסיוני, חוקי המגן, ופסיקות בתי הדין לעבודה מתעדכנים לעיתים בקצב יומיומי ומשתנים במהירות, זאת בנוסף לשינויים הטכנולוגיים המשפיעים רבות על אופן הביצוע בפועל.

האם שוק ההון הוא קזינו? הרצאה של עמית עשת בעל חברה לייעוץ עסקי פיננסי. ההרצאה עוסקת בהבנת הרעיון איך לייצר כסף מכסף.תובנות על השקעות בשוק ההון, כלי עבודה בתחום – סקירת מכשירי השקעה הנפוצים בישראל.כיצד לנהל סיכונים, איך יודעים במה להשקיע. האם להשקיע לבד או באמצעות בית השקעות. בחירה נכונה של נכסי השקעה תוך הגדלת הרווחיות והקטנת הסיכון.

שתפו לחברים:

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם