fbpx

למה אתה מוכרח לסחור עם סימולטור מסחר מקצועי לפני תחילת עבודה בכסף אמיתי

תוכן עניינים

למה אתה מוכרח לסחור עם סימולטור מסחר מקצועי לפני תחילת עבודה בכסף אמיתי

קיצור דרך ודילוג על שלב הסימולטור, האם זה באמת מקצר או מאריך את הדרך?

סימולטור מסחר הינו כלי המאפשר לך לתרגל ולמדוד את ביצועי המסחר שלך לפני המסחר בכסף אמיתי. סוחרים רבים נוטים לעגל פינות ולנסות לקצר תהליכים כאשר הם עובדים עם סימולטור מסחר במשך מספר ימים וישר קופצים לתוך המים עמוקים, משמע סוחרים בכסף אמיתי. כולנו יודעים איך קפיצה למים עמוקים מבלי שלמדתם כיצד לשחות עשויה להסתיים. אני מפציר בך לא להיות חלק מהסטטיסטיקה! אל תמהר לסחור בכסף אמיתי. אנסה להיכנס לעובי הקורה ולהסביר את הסיבות לחשיבות סימולטור המסחר.

בוודאי שמעת את הסטטיסטיקה העגומה, מעל 90% מהאנשים אשר מנסים ללמוד את תחום המסחר בבורסה נכשלים ומפסידים את כספם, מי יותר ומי פחות. אחת הסיבות שזה קורה קשורה ישירות לנושא החשיבות של סימולטור מסחר. מסחר מקצועי בבורסה הינו תהליך אשר לוקח זמן, שנה לפחות (והייתי עדין), אין לזלזל בתהליך אותו אתה הולך לעבור והנך חייב לתת לעצמך זמן להתפתח וללמוד. לעולם אל תצפה לתוצאות מהירות, להיפך, לרוב זה יחזור אליך כמו בומרנג.

על מנת שתפנים על מה אני מדבר אשתמש בשתי דוגמאות מהחיים שאתה בטוח מכיר, אחת מעולם ההיי טק ואחת מעולם המקצועות החופשיים:

דוגמא מספר 1

משה (מהנדס חשמל) – עובר תהליך סזיפי של 4 שנות לימוד באוניברסיטה בהן הוא משקיע את רוב זמנו על מנת להפוך לאדם בעל השכלה בתחום בו הוא יכול להרוויח 5 ספרות בתור שכר התחלתי. האם הכרתם מהנדס חשמל שלא עבר תהליך זה? האם אני, רז גמליאל, ללא כל רקע בתחום, יכול להתקבל לעבודה בחברת היי טק כמהנדס חשמל ולקחת את פרנסתו של משה מהנדס החשמל? כנראה שלא!

דוגמא מספר 2

מוטי (נגר) – אין ספור שנים של ניסיון בניסור עצים ושיופם, בניית מטבחים, פרוגולות ועוד. את מה שיש לבחור בידיים אפשר להרוויח רק בניסיון מעשי בשטח, לא מלמדים את זה בשום אוניברסיטה. האם הכרתם מישהו שפתח נגריה לפני שניסר עץ אחד בימיו? האם אני, רז גמליאל, ללא כל רקע בתחום, יכול לפתוח נגריה ולהתחרות במוטי הנגר? כנראה שלא!

דוגמאות אלו משקפות את העולם האמיתי, אין לך שום סיבה לקפוץ למים העמוקים לפני שלמדת לשחות ברדודים.

מסחר בסימולטור (דמו), הינו שלב חיוני להצלחה שלך בתור סוחר. הרי אם בסימולטור אינך מצליח לייצר רווחיות באופן עקבי אז מה הטעם בלהתחיל לסחור עם כספך האישי. הרי עבדת כל כך קשה עבורו. לא היית רוצה לראות את עצמך מצליח בסימולטור לפני המעבר לכסף אמיתי?

אני מאוד מקווה שהצלחתי להיכנס לראש שלך ולהכניס קצת הגיון, עכשיו נעבור לנקודות החשובות אותן תצטרך לבדוק כאשר אתה מתחיל לסחור בסימולטור:

וודא כי הסימולטור שלכם עובד אחד לאחד כמו כסף אמיתי, משמע כאשר תרוויח כסף הוא יתווסף לחשבון המסחר שלך וכמובן להיפך, באם תפסיד.

בצע מעקב אחר העסקאות שלך, אז נכון שזה לא כסף אמיתי אך החשיבות לאורך זמן היא קריטית. כך תדע באילו עסקאות להתמקד ובאילו עסקאות לוותר מראש.

תייק את העסקאות בטבלת מעקב מסודרת או אפילו בתיקייה עם צילום מסך של גרף העסקה, המוח שלנו מתחבר בצורה הרבה יותר טובה לנתונים ויזואליים.

קבל הדרכה צמודה ממנטור אשר ינחה אותך. חשוב להבין: במסחר זה לא משנה עם הרווחת כסף או הפסדת כסף. הנתון היחיד שמשנה הוא תוחלת הרווחיות שלך. או במשפט פשוט: אם תיקח את אותה עסקה על פי אותם פרמטרים בדיוק בעוד 50 פעמים, כמה פעמים מתוך ה 50 תצליח להרוויח כסף? זו השאלה שצריכה להישאל אחרי כל עסקה שלך. אז אולי אתה לא יודע עדיין לענות עליה אך תוודא שהמנטור שבחרת ידע לספק תשובות.

אל תעבר למסחר בכסף אמיתי לפני שראית במו עיניך שאתה מצליח להרוויח כסף בסימולטור המסחר. זה דורש המון סבלנות ואיפוק מצידך, אך האמן לי. זה ישתלם לך! לסיום, אני מבקש ומפציר בך בכל לשון של בקשה, אל תדלג על שלב זה. הוא כל כך קריטי וחשוב בשאיפותיך לעבר מסחר מקצועי. את הכל אני אומר מניסיוני האישי ומניסיון של עוד מאות סוחרים שפגשתי בדרך במרוצת השנים.

כאשר אני מלווה את הסטודנטים שלי הם עוברים תהליך מאוד קפדני: הם אמנם מפקידים כסף לחשבון המסחר שלהם, אך לא סוחרים איתו עד שהם לא מצליחים לייצר רווח בסימולטור המסחר. הכסף נמצא בחשבון, אך הם לא נוגעים בו עד שאני לא מאשר להם לעבור לכסף אמיתי. זה חלק משיעור בסבלנות שכל סטודנט חייב לעבור בדרך למסחר אמיתי.

בכל שאלה אני זמין במייל: מוזמנים לשתף אותי במייל raz@razgamliel.com

מקווה שהכנסתי בך קצת הגיון ומאחל מסחר מוצלח בהמשך הדרך,

רז גמליאל

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם