fbpx

קורס מסחר במניות

לימודי מסחר במניות בשוק ההון אונליין ופרונטלי

כל אחד יכול להרוויח מקורס מסחר במניות. מה המומחיות שלנו?

אנו מלמדים אנשים פרטיים מסחר מקצועי במניות כדי שיוכלו לייצר הכנסה שיטתית באופן קבוע, בכל מצב שוק נתון במינימום זמן. כל אחד יכול להרוויח ממסחר במניות. המסלול אינו דורש ידע קודם.
בנינו עבורכם קורס מסחר במניות המתקדם והמקיף בעולם. במהלך המסלול אתם תקבלו את כל הכלים המנטליים והמקצועיים כדי להצליח, שיטות ייחודיות שלא לומדים בשום מקום אחר.
בשוק ההון ישנם מרכיבים ברורים של עקרונות, שיטות, אסטרטגיות, טקטיקות והשפעות פסיכולוגיות לכל אלו ניתן להיחשף במהלך הלימודים וכך להבין את האופן שבו שאר הסוחרים חושבים ואיך פועל שוק ההון.

בחירת מנטור לקורס מסחר במניות – צעד ראשון לעבר ההצלחה

מסחר במניות טומן בתוכו ים של הזדמנויות שאפשר לנצל.
כדי להצליח במסחר צריך לקבל את הכלים המקצועיים והמנטליים מסוחרים שכבר עברו את הדרך הזאת והצליחו.
לפני שבוחרים מקום ללמוד קורס השקעה במניות, שווה לחקור ולהבין איפה תקבלו את הכלים כי מקצועיים למסחר בבורסה כדי לבנות לכם מקור פרנסה יציב בזמן הקצר ביותר.
בחירת המנטור לשוק ההון שיוביל אתכם להצלחה היא הצעד הראשון ואולי החשוב יותר כדי להגיע להצלחה במסחר ולרווחיות. 
מסחר מקצועי לומדים מסוחרים מצליחים ורווחיים שעברו כבר את המכשולים בעצמם ויסבירו לכם איך להתגבר עליהם.
חשוב לזכור שלא כל מנטור שיגיד שהוא עושה הרבה כסף בשוק ההון הוא הנכון בשבילכם. יש סגנונות מסחר שונים ואם מנטור או סוחרים מסוימים עושים כסף ממסחר מהיר בדופק 200, לא בטוח שזה מתאים לכם לשלב הראשון.
ואולי עדיף ללכת עם מנטור שמראה לכם שיטת מסחר רגועה יותר של מהלכים ותרחישים מתוכננים מראש ואיתו  תעברו תהליך לימודי בריא.

שיטות הלימוד שיהפכו אותך לסוחר מניות מקצוען

שיעורים אונליין – ניתן לגשת מכל מקום בכל זמן 

כולם מחפשים היום זמינות, אנשים רוצים ללמוד מכל מקום שבא להם בזמן שבא להם ולכן בנינו לכם את קורס האונליין המקיף בעולם.
קורס לימודי מניות ושוק ההון האונליין כולל מעל 130 שעות על נושאים כגון: מבוא למסחר בשוק ההון, ניתוח טכני, פארמה וניסויים קליניים, תמחור חדשות, ניתוח דוחות פיננסיים, ניתוח עומק דוחות SEC , שיעורי פסיכולוגיית מסחר ואימון מנטאלי, סווינג, השקעות ארוכות טווח ואופציות.

אפליקציית קורס זמינה ושיעורי מסחר יומיים

גישה לספריית שיעורי המסחר שלנו שניתן לגשת אליה מכל מקום בכל זמן. 
שיעור יומי שאותו אני מעביר, ניתוח עסקאות והסקת מסקנות, מעבר על מניות חמות ומעניינות להמשך יום המסחר, מענה לשאלות של תלמידים בלייב.
תלמידים מעלים את פירוט העסקאות שלהם כולל גרפים לאפליקציה ומקבלים משובים ממני ומתלמידים.

שיעורים פרונטליים/זום

שיעורים פרונטליים ייחודיים שבהם נתמחה באיתור, בנייה וניהול תרחישים של מניות.
נלמד מה זה תרחיש ואיך בונים אותו. אילו פרמטרים צריך לבדוק במניה כדי להחליט איך לסחור בה.
במפגש הראשון עוברים על עקרונות הבסיס של מסחר בשוק ההון ע"פ כללי המומנטום טריידר. 
בהמשך מאתרים ומנתחים מניות מעניינות ליום מסחר הקרוב מ-א' ועד ת' ובונים תרחיש ותוכנית עובדה מלאה למסחר במניה.

מאגר ניתוח גרפים הגדול בעולם 

ידוע שהמוח שלנו עובד לפי תמונות וגם ידוע שתבניות שונות חוזרות על עצמן במסחר.
אז למה לא לנצל את זה כדי ללמוד לסחור?גישה לתיקיית הגרפים שיצרנו מתעדת ומנתחת מעל 600 עסקאות , כאן תמצאו את כל אסטרטגיות המסחר השונות מרוכזות במקום אחד PUMP AND DUMP, RAISING DEAD, DEAD CAT BOUNCE ועוד.
כל גרף מראה עסקה אחת, נתונים על המניה והסבר על הסיבות מרכזיות שהובילו לאיתור המניה וללקיחת העסקה.

אסטרטגיות מנצחות ומוכחות למסחר במניות של שוק ההון

יש מגוון גדול של אסטרטגיות מסחר במניות המציגות גישות שונות. בסופו של דבר מטרת האסטרטגיה היא לעזור לסוחר לקנות מניה במחיר זול ולמכור אותה ברווח.
השיטה הנפוצה ביותר כיום כדי להיכנס לעסקה היא להסתמך על מבנה טכני מסוים בגרף ולפיו לקנות את המניה. היתרון של שיטה זו שהיא קלה. החיסרון הוא שרמת הודאות שהיא נותנת עסקה הוא חלקי מאד.
אנחנו דוגלים בשיטה יותר מעמיקה שמסתמכת גם על ניתוח טכני של הגרף וגם על ניתוח כלכלי של פעילות החברה תוך התעמקות בדוחות הכספיים והחדשות שמתפרסמות על החברה.
נכון ששיטה זו  דורשת רמת ידע טובה והשקעה לא מבוטלת של זמן ולכן סוחרים רבים מחפשים קיצורי דרך ולכן מתייאשים מהר מהתחום. בשיטה שלנו אין קיצורי דרך אבל הדרך בטוחה יותר.
יש סוחרים שמתרכזים במספר רב של מניות ונכנסים לעסקאות רבות.
אנחנו מלמדים איך להתרכז ולבחור מספר מועט של מניות, איך ללמוד אותם ולהכין להם תרחישים לשבוע הסחר הקרוב.

באמצעות מיקוד לייזר על העסקאות בעלות הסיכויים הגדולים ביותר להצליח אנחנו מגדילים את הסיכוי להרוויח ממסחר בשוק ההון לאורך זמן.

קהילה סוחרי מניות תומכת

כשאנחנו סוחרים אנחנו לבד מול המחשב והמניה אבל את הדרך וההתפתחות אנחנו עושים ביחד וגם נהנים מזה. לכן אנחנו מארגנים פעילויות גיבוש מעניינות וייחודיות.

מפגשים חברתיים ומקצועיים וארגון כנסי סוחרים ברמה הגבוה בעולם 

מפגש חברתי + הרצאה מקצועית, ניפגש על בירה לשמוע תוכן מקצועי עדכני ולפגוש סוחרים מכל רחבי הארץ שעוברים את הדרך יחד איתנו.
כנסים מקצועיים, לדוגמא כנס הסוחרים הגדול והמושקע בארץ –"Trading For a Living", יומיים של תוכן מקצועי טהור בנושא מסחר בשוק ההון.
אם תרצו לבחון את העבודה המשותפת שלנו ביחד או לספר לי על עצמכם אתם מוזמנים לרשום לי למייל:

raz@razgamliel.com

תלמידים ממליצים:

"הייתי בפסגות, מגמות, סימפל טרייד, מיליונר צ'לנג', טים סייקס, מכיר כל צ'אט וכמעט כל סוחר בעולם והמסקנה שלי היא רז גמליאל, רז גמליאל , רז גמליאל."

"בתור אחד שהתחיל ללמוד על מסחר מ-2010 אני יכול להגיד לך משהו אחד, לך תעשה קצת מחקר מאיפה הגיעו הסוחרים הכי רווחיים בעולם. למדתי בפסגות ומגמות ואני ממשיך ללמוד. משהו שאני יכול להגיד לך מלא בביטחון יש תחום אחד שלנו בתור סוחרים יש אפשרות לחזות את תנועת המחיר לפני כולם וזה בתחום הפניסטוקס! ואם מחפש מורה מנטור ואחלה בן אדם, רז גמליאל. יש גם אחלה קורס מבוא. בהצלחה!"

עברתי קורסים אצל ישראלים אבל כל הזמן המשכתי להפסיד מסיבות שונות. עברתי לאמריקאים ולקחתי חלק אצל כל הגדולים והמוכרים בשוק. אני חושב שקשה מאד עד בלתי אפשרי להצליח בלי מנטור צמוד ואיכותי ואני כל כך שמח שמצאתי את רז . הוא מתאים לאופי שלי כמו כפפה. הדבר המשמעותי היותר שרז סוף סוף הפיל לי את האסימון זה ניהול הסיכונים. היום, היחסים שלי בין הפסדים לרווחים הם בדיוק הפוכים. בכל הפסד מפסיד קצת וברווחים הרבה.

" במסחר שלי יש לפני רז ואחרי רז !! כפשוטו! הניסיון של השנים במסחר, של רז, נתן לי את הביטחון שמה שהוא אומר ומסביר מגובה באותם שנות מסחר שלו. רז מעביר סשנים יומיים בצורה סופר מקצועית, וזה אחד הדברים הכי מלמדים באיך לסחור בצורה שתהפוך סוחר ממופסד למרווח. אז לסיום, רציתי להגיד שיש אחד בארצות הברית, בשם טים סייקס שמוכנה רז גמליאל האמריקני אבל למה להרחיק עד לשם כשיש לנו את רז גמליאל הישראלי המקורי"

שתפו לחברים:

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם