fbpx

איך לבחור מנטור בשוק ההון

תמונת סלפי מכנס סוחרים


אם שוק ההון קורץ לכם אני בטוח שגם אתם נתקלים בדילמה הלא פשוטה הזו:
יש כל כך הרבה מנטורים, מכללות וגופים שונים שמלמדים את התחום ומתיימרים להיות הדבר הבא שילמד אתכם,
איך לייצר הכנסה נוספת ורווחים משוק ההון.

אז איך לעזאזל בוחרים איפה ללמוד?

הכנתי כאן מאמר קצר שיעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה.אני אומר מראש, דרושה כאן השקעה של זמן מצדכם כדי לבצע את הבדיקה ברמה הגבוהה ביותר. מצד שני, אם אתם רוצים ללמוד תחום כל כך מורכב ולא פשוט כמו שוק ההון, כנראה שאתם הולכים להוציא מכיסכם כמה אלפי שקלים טובים ולהשקיע לא מעט שעות בלמידה והתנסות בתחום.
אל תקבלו החלטות מהירות, כל החלטה שתבצעו, קחו את הזמן ותבצעו עבודת שטח. אם אתם לא תעשו את זה בשביל עצמכם, אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילכם. בואו ניגש לעניין..

צעד מספר 1: עבודת מחקר מקדימה (סינון אפשרויות)

התחברו לקבוצות פייסבוק בתחום של שוק ההון ומסחר במניות ודברו עם אנשים, תשאלו שאלות וסמנו לכם לפחות 3 אפשרויות שונות ללמידה ממה שחשתם בעצמכם בשטח. רצוי שהאנשים שתדברו איתם הם כאלו שמגיבים לפוסטים בקבוצות ומעורבים בעניין, ככה תדעו שאתם מדברים עם מישהו בעל ניסיון בתחום ולא אחד שאתמול היה יומו הראשון בשוק.עבודת מחקר מקדימה היא צעד חשוב בבדיקה של המנטור המתאים עבורכם למסחר במניות.

צעד מספר 2: עבודת שטח (חתימה חברתית וסיפורי הצלחה)

בחנו את האדם או את הגוף עצמו ברשתות החברתיות השונות,יש היסטוריית פעילות באינטרנט דרך הפלטפורמות השונות.ניתן לחפש חוות דעת בגוגל, סרטונים ביוטיוב ופעילות חברתית בקבוצות פייסבוק.

צעד מספר 3: שאלת השאלות (מספרים מספרים מספרים)

“כמה זמן אותו גוף מלמד וכמה תלמידים באמת הצליחו” זו השאלה אולי הכי חשובה כי היא תיתן לכם פרופורציה לגבי הסיכוי שלכם להצליח במסלול.אם הגעתם למכללה שמלמדת מסחר בשוק ההון 20 שנה בארץ והם לא מסוגלים להפגיש אתכם (אפילו טלפונית, לא חייב פיזית) אם תלמיד אחד שהצליח בעקבות שיטות הלימוד… תעשו את החשבון שלכם..מגן הקורה לתלמידה על כיבוש יעד ראשון של מיליון שקל רווח ממסחר.

צעד מספר 4: טעימה קטנה (חובה חובה חובה)

פנו לאותו הגוף ובקשו לקבל טעימה קטנה מהפעילות היום יומית, גישה לקהילת התלמידים לתקופה מסוימת, קורס מבוא בעלות סמלית (מאות שקלים בודדים) או כל צעד אשר יעזור לכם להבין שהגעתם למקום הנכון.

צעד כזה אמור לחשוף אתכם לרמת ההדרכה, פוטנציאל ההצלחה שלכם בתור תלמידים ואיכות הליווי המוענק לכם. טעימה מהפעילות היומיומית בקהילת התלמידים או בקורס מבוא למסחר במניות.

צעד מספר 5 : קבלת החלטה (איכות על פני מחיר)

תמיד תעדיפו איכות על פני מחיר, הצעדים שעשיתם כאן אמורים לשים אתכם בנקודת פתיחה מצוינת כדי לקבל החלטה מושכלת ביותר. אם כבר יש לכם כיוון, מחיר של 1000-2000 שקלים לכאן או לכאן לא באמת ישנה.מה שכן ישנה בטווח הארוך זה איפה תבחרו ללמוד ואצל מי תשקיעו את כספכם.

***גילוי נאות:

אני, כותב המאמר, רז גמליאל משמש כמנטור בתחום הזה בשנה האחרונה (סוחר עצמאי כבר 10 שנים) ויש לי קהילת תלמידים מקצועית המונה כיום מעל 100 תלמידים, קבוצת פייסבוק עם 1400 איש וערוץ יוטיוב עם מעל 700 מנויים.

כל תלמיד פוטנציאלי שרוצה ללמוד אצלי עובר מסלול מובנה שלוקח אותו צעד צעד וחושף בפניו את העולם שלי ואת הפוטנציאל, כמו כן את הגישה לתלמידים שלי והיכולת לשוחח איתם ולקבל רשמים על תהליך הליווי.

אני נתקל בהרבה מאוד אנשים לאורך הדרך שביצעו את ההחלטה הכל כך חשובה הזו ללא עבודת שטח מקדימה וחבל, אל תהיו כאלה, תשקיעו בעצמכם וקבלו החלטות מושכלות.

אם ברצונכם להתחיל את צעדיכם הראשונים בתחום (רלוונטי גם לסוחרים בעלי ניסיון) אתם מוזמנים להתחיל עם המדריך החינמי שלי: “כסף חכם מול כסף טיפש” (לחצו כאן להורדה)

מוזמנים לשתף אותי במייל  raz@razgamliel.com

שתפו לחברים:

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם