fbpx

***לחץ…התרגשות…פחד…***

תוכן עניינים

רז גמליאל מרצה בכנס סוחרים

לחץ…התרגשות…פחד… YOU NAME IT

לפני מספר ימים נערך כנס הפני סטוקס של ישראל , על הכנס הזה עמלתי רבות, ימים ולילות, לדאוג לצלם, לוודא שיש אוכל טעים, לספר על כל הדברים שאני מתכנן להציג בכנס ועוד ועוד ועוד… אבל בתכלס, משהו אחד ממש הלחיץ אותי. תיכף אגיד לכם מהו. 

לחץ התרגשות פחד

לא כמות האנשים, ואם יגיעו וכמה יגיעו או איך יהיה האוכל או האם הצלם יספק את הסחורה. כל אלו היו סוג של ‘דאגות משניות’ עבורי. הרי אני יודע ובטוח ברמת התוכן שאני יודע לספק, כדי לבחור צלם וקייטרינג היה די פשוט, נעזרתי בקולגות שעשו כנסים דומים ושמעתי המלצות. בנוסף בחרתי במקום אולי מספר 1 בארץ לכנסים מסוג זה.

יודעים מה הכי הלחיץ אותי?

לדבר על במה מול קרוב ל 100 איש קרוב ל 6 שעות שלמות. כל פעם שחשבתי על זה נתקפתי בסוג של התרגשות מלווה בלחץ עם זרזיף של פחד. למה לדבר מול 100 איש הלחיץ אותי? מהסיבה המאוד פשוטה: מעולם לא עשיתי את זה! כן, זה עד כדי כך פשוט.

כנס סחורים במניות, לעמוד מול קהל הלחיץ אותי מהסיבה הפשוטה שמעולם לא עשיתי את זה קהל

יצא לי להעביר שיעורים ל 20-40 איש בכיתת מחשבים, אבל זה ממש לא אותו דבר. יש כאן משהו שהוא אחר לחלוטין מלהעביר שיעור בכיתת מחשבים שאתה על המחשב שלך ומעביר תוכן באמצעות שיתוף מסך.

כאן מדובר על אני וקהל האנשים בכנס, אין מסך מחשב שיפריד בינינו, אני לא יכול לשבת, ויש במה שאני צריך להיות עליה ולהעביר תכנים מגוונים, בין אם לספר את הסיפור האישי שלי ובין אם להמחיש אסטרטגיות מסחר פרקטיות.

איך התמודדתי עם הלחץ הזה?

פשוט בחרתי להנות מהתהליך ולשים את כל החששות בצד, ברגע שהצלחתי לנטרל את הלחץ שהיה לי לפני, הכל זרם בצורה מאוד חלקה ונינוחה. ומה אפשר להסיק מזה?

רז גמליאל מרצה בכנס סוחרים במניות הגדול בישראל

עבור כל אחד מאיתנו, יציאה מאזור הנוחות תמיד תלווה בסוג של פחד ולחץ מהעתיד לבוא. בין אם זה הפחד מהסביבה ואיך תגיב ובין אם זה לחץ לספק את הסחורה וליצור לעצמנו שינוי בחיים. זה לא משנה איזה שינוי אתם רוצים לעשות בחיים, זה גם לא משנה אם אתם רוצים לסחור בבורסה, לסחור באמזון או לפתוח עסק עצמאי. כמעט כל דבר שתבחרו לעשות ומדובר במשהו שאתם עושים אותו בפעם הראשונה וכולל יציאה מאזור הנוחות, כנראה יעורר בכם סוג של לחץ, פחד, התרגשות.

המבחן האמיתי שלכם הוא האם תתנו לפחד לשתק אתכם ותחזור לאזור הנוחות שלכם, או האם תפרצו החוצה את אזור הנוחות ותתחילו להתמודד עם הפחדים שלכם אל עבר חיים שהם מלאי סיפוק עצמי והנאה מהדרך שאתם עוברים.

ואני? אני בחרתי להנות מהדרך, מטרות תמיד יהיו ויעדים ישנים תמיד יוחלפו בחדשים, אבל הדרך, היא תמיד תהיה שם, רצופה בדברים שאנחנו עושים לראשונה בחיינו. אז אולי אנחנו לא יודעים איך זה יצא בסופו של דבר אבל מה שבטוח זה

“עדיף כשלון מפואר מחלומות במגירה” ותאמינו לי, בעבר, גם בתור יזם וגם בתור סוחר בתחילת דרכו, כישלונות מפוארים היו גם היו, אך כל אלו, רק תדלקו עוד ועוד את הרעב להצליח ולהעביר את המסר שלי לעולם.

ואתם? מה הצעד הבא שאתם עומדים לעשות כדי לצאת מאזור הנוחות שלכם? מה הפחד הכי גדול שלכם?

מוזמנים לשתף אותי במייל raz@razgamliel.com

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם