fbpx

חלומו הרטוב של כל סוחר-תוכנת איתור המניות בזמן אמת TRADE IDEAS

תוכן עניינים

טרייד איידיאס - תכנה לאיתור מניות בשוק ההון בזמן אמת

הכלי האולטימטיבי ליצירת יתרון בשווקים

מסחר בשוק המניות דורש ניתוח של המון מידע במספר שניות בחיפוש אחר המניה המתאימה למסחר. נתונים חשובים המובילים אותנו לקבל החלטות בזמן אמת כמו: תצורה טכנית, התפתחות מסוימת בחברה (חדשות), קצב חילוף המניות הנסחרות בבורסה, פוטנציאל שורט סקוויז ועוד. בואו להכיר את הכלי המדהים הזה שמאתר עבורי את כל הנתונים האלו בזמן אמת.

אתה יכול לבצע תכנון מוקפד ליום המסחר הקרוב, להכין רשימת מעקב מושלמת ולהמתין לתנועת מחירים בכיוון שלך. זהו מרכיב חשוב בחייו של כל סוחר מקצועי בשוק ההון. התכנון המוקפד אותו הינך מבצע לעולם לא יכין אותך להתפתחויות בזמן אמת בשוק. למשל: מניה שכרגע קפצה באחוזים ובמחזורי המסחר, שאני אומר "כרגע" אני מתכוון לאותה השניה בה זה קרה, לא רגע אחד מאוחר יותר.

זהו הכלי האולטימטיבי בו אני משתמש כדי לייצר יתרון בשווקים מידי יום ויהפוך אותך לסוחר שלם המסתכל על כל השוק מלמעלה ויודע להתמקד במה שחשוב באמת:

מסחר במניות בעלות פוטנציאל תנועה גדול בכיוון שלך.

מניות עם תנועה של קונים/מוכרים במחזורים גבוהים.

התאמת התוכנה לפרמטרים המדויקים המעניינים אותך (מחזור יחסי גבוה, קצב חילוף, המניות ועוד).

יצירת חלונות טופ גיינרס וטופ לוזרס משלך (התאמה אישית).

התראה בזמן אמת, ברמת השניה על כל תנועה בכיוון שלך.

מסחר ללא תכנת איתור מניות בזמן אמת משול לשחקן כדורסל המשחק עם יד אחת קשורה, אתה תפספס מהלכים קריטיים בזמן אמת אשר יכולים להניב לך רווחים גבוהים ותסתכל על המניות הללו רק בדיעבד לאחר שמרבית התנועה כבר הייתה. אז אם אתה לא רוצה להיות הילד המנודה שלא הוזמן למסיבה ושמע עליה לאחר מכן מחברים אתה חייב להמשיך לקרוא.

אז הבנת שטרייד איידיאס מאתרת מניות בזמן אמת על פי הפרמטרים אותם אתה קובע, כעת אסביר מה זה אומר בדיוק, ארד לפרטים ואשתף אותך באחד מהחלונות המשמשים אותי בזמן אמת.

אחת האסטרטגיות האהובות עלי

מסחר במניות פני סטוקס / מניות קטנות עם כמות מניות סחירות נמוכה וקפיצה במחזורי המסחר. אבחר בחלון התראות חדש (alert window) ואבחר בלשונית:  "window specific filters", כעת אבחר את הפרמטרים הרלוונטיים, זהו הסינון הראשוני של המניות: מחיר  :  8$ – $0.5. ספרד (הפרש בין קונה למוכר) – מקסימום 20 סנט. שינוי במחיר המניה ממחיר הסגירה (אחוזים) : 2%+. שינוי בנר של דקה (אחוזים) :  2%+. מחזור יחסי (מחזור היום בהשוואה לימים האחרונים) : מינימום 3. מחזור היום (כמות מניות שנסחרו היום בלבד) : מינימום 3,000.

לאחר שהרכבנו את הפרמטרים הראשוניים עלינו לבחור את התראה (alert) שתקפיץ לנו את המניה בזמן אמת, התוכנה תיקח אך ורק את המניות שהגדרנו כאן למעלה ותחפש את ההתראה הספציפית הזו בזמן אמת. אני אבחר בשילוב של שתי התראות: מניה שביצעה קפיצה של פי 3 לפחות במחזור היחסי בנר של דקה. מניה שיצרה גבוה חדש ב חמשת הימים האחרונים. רק שילוב של שתי ההתראות יחדיו עם הפרמטרים שהגדרנו קודם יקפיץ לי את המניה לחלון שלי בזמן אמת.

עכשיו אנו נבחר את הפרמטרים המופיעים לנו בחלון ההתראה, אילו נתונים נרצה לראות מול העיניים כאשר ההתראה קופצת:

משמאל לימין: סימול המניה, זמן, מחיר ($), שינוי ממחיר הסגירה של יום קודם (%), מחזור מסחר היום, מחזור מסחר ממוצע, מחזור יחסי, כמות המניות הסחירות בשוק, ימים לכיסוי שורט (מרמז על אפשרות לשורט סקוויז במניה), מיקום המניה ביחס לטווח המסחר ( בתמונה כאן הנכם יכולים לראות שהמניות נמצאות בחלק הירוק הימני, משמע הן במחיר הגבוה של יום המסחר), מחזור יחסי בנר דקה (%), מחזור יחסי בנר 5 דקות (%).

שני הפרמטרים הכי חשובים שצריך לתת להם דגש

כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, הגדרתי את התוכנה לצבוע לי בצבע ירוק זוהר:

מניות בהן כמות המניות הזמינות למסחר shares float, הינה פחות מ 5 מליון מניות.

מניות בהן יחס השורט (כמות ימי המסחר הדרושה לכיסוי שורטיסטים במניה) עומד על מעל 7 ימים.

נתון נוסף שמסייע לי רבות הינו ה position in range, כך אני יכול זהות היכן נמצאת המניה מבלי לפתוח את הגרף כלל. הנתונים האלו מאפשרים לי לנתח ולגבש מסקנה תוך שניה או שתיים האם אני רוצה לפתוח את המניה בגרף שלי והאם היא מתאימה לנתונים אותם אני מחפש.

עכשיו בואו ונכניס נתון נוסף לתוך המשוואה, נניח ואני מעוניין לקבל מידע נוסף על המניה כמו:

מידע על חדשות אחרונות במניה, קישור לאתרים שונים הרלוונטיים למידע על המניה, נתונים סטטיסטיים שונים ועוד. ניתן לראות בתמונה כאן למטה כיצד מתוך חלון ההתראות אני מקבל גישה לכל המידע הזה בלחיצת כפתור אחת.

שליטה בכל האלמנטים החשובים הללו מאפשרת לך בתור סוחר מקצועי להצטרף למסיבה בדיוק בזמן. טרייד איידיאס הינה תוכנת איתור המניות בזמן אמת הטובה בעולם מניסיוני האישי. כל החלומות שלך בתור סוחר מקצועי מתגשמים, כל אסטרטגיית מסחר והמידע בו אתה מעוניין הופכים לזמינים ברמה של שניות. כעת בואו נראה כיצד אני משתמש באסטרטגיה הזו כמעט כל יום בחדר המסחר האינטראקטיבי:

לסיכום:

אם אתה רוצה לקפוץ מדרגה ברמת המסחר שלך ועיבוד הנתונים, זהו כלי חובה. התוכנה עולה 100$ בחודש, ניתן לקבל הנחה במידה ונרשמים למנוי שנתי. אני מזמין אותך להיכנס לאתר החברה ולהירשם לעדכונים השבועיים, אני משתמש בה באופן קבוע בחדר המסחר האינטראקטיבי.

לחץ כאן להרשמה.

אני מאחל לך מסחר מוצלח,

בכל שאלה ניתן לפנות אלי במייל: raz@razgamliel.com

רז גמליאל

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם