fbpx

עסקה של 1 ל-18 במניית SODA תכנון מוקפד ומדויק ב LIVE שלב אחר שלב! סרטון חובה!

עסקה של 1 ל-18 במניית SODA תכנון מוקפד ומדויק ב LIVE שלב אחר שלב! סרטון חובה!

בסרטון שאני הולך להראות לכם אתם הולכים לראות סדר פעולות, תכנון ומחשבה כמו שאף סוחר לא מראה בעולם, כן, בעולם, לא רק בארץ.

סוחרים יודעים יפה מאוד להראות רווחים, סרטוני מסחר בזמן אמת, תמונות וצילומי מסך של החשבון שלהם, גם אני אכן עושה זאת לפעמים אך אני מקפיד להראות כיצד תכננתי את העסקה לפני. איפה הבעיה?

שבדרך כלל מדובר בעסקאות מאוד מהירות, עסקאות מומנטום שהם רכבת הרים ועשויות בשניות או דקות להיות טרייד של צל"ש או טר"ש, בקיצור, רכבת הרים שלא בנויה למרבית הסוחרים. ואז גם מתחיל הדיון בין הסוחרים השונים: האם זה חשבון דמו או זה בכסף אמיתי? הרי היום כמעט כל דבר אפשר לזייף, אתם בטח כבר יודעים, בטח כאשר מדובר בצילומי מסך למיניהם. אבל מה אי אפשר לזייף ותראו בסרטונים שלי? את ההוכחה המדוייקת למילים שאמרתי וניתוחים שביצעתי לפני הכניסה לפוזיצייה, את מחיר המניה עוד לפני שקרה מה שניתחתי, ולאחר מכן את התוצאות בשטח. זאת הוכחה חותכת שלא משתמעת לשתי פנים. ומה אתם הולכים לראות כאן בסרטון? – מה אמרתי על מניית SODA בסשן השבועי לתלמידים – כיצד זהיתי את זה בזמן אמת בסשן המתקיים בקהילה – תנועת המניה ביום הזינוק ותוכנית העבודה שלי – תוצאה סופית ביומן המסחר אותו אני מנהל בקהילה וטרייד של 1 ל 18

עסקה של 1 ל-18 במניית SODA תכנון מוקפד ומדויק ב LIVE שלב אחר שלב! סרטון חובה!

 

כמה הבהרות לגבי הסרטון:

1. שימו לב כי לא מדובר באיתותים או המלצות כניסה וזה לא חדר מסחר, אני בסך הכל מתאר את מה שקורה במניה וממקד עליה, לא מעבר.

2. אני מנהל יומן מסחר בקהילה, יומן המסחר מכיל את אותן עסקאות שאני לוקח בחשבון המסחר שלי אך הוא בנוי בצורה לימודית על מנת שסוחרים יוכלו לראות איך ניתן להגדיל חשבון מסחר שלב אחרי שלב עם כסף קטן יותר. ביוטיוב תוכלו לראות בסרטוני מסחר השונים שבעסקאות מתוכננת כאלו אני באופן אישי עושה הרבה יותר כסף ממה שמצוין ביומן המסחר אך שוב, לא אומר זאת כדי להשתחצן אלא כדי לשים דברים על דיוקם. כל הפלטפורמה שיצרתי נועדה כדי לשמש קרקע פוריה להתפתחות והעצמה של סוחרים, לכן הכל בנוי בצורה הזו.

אגב, סרטונים כאלו לא תראו מאף סוחר בעולם, כולם מראים לכם מסחר בזמן אמת ואת שורת הרווחים אך אני לא מכיר אף אחד שמראה את השלבים בצורה כזאת, עם תכנון יסודי כל כך (מכירים אחד כזה? אשמח אם תפנו אותי לסרטונים מהסוג הזה) תהנו ומקווה שתלמדו ממנו, אשמח לשמוע ממכם פידבקים איך היה לכם. רז

שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם