fbpx

{חדש ובלעדי} איך מודל הקומות ימנע ממכם לעשות את הטעות של 99% מהסוחרים שנכנסים לשוק ההון (אני גם עשיתי את הטעות הזאת)

תוכן עניינים

פרמידת מודל הקומות

מה הטעות שמכשילה 99% מהסוחרים? 

לקבלת סדרת הסרטונים על מודל הקומות
פרמידת מודל הקומות

מסחר במניות בפרה ובאפטר מרקט ומסחר במניות מהטופ גיינרס. גם אני הייתי כזה בתחילת הדרך ולקח לי לפחות שנה וחצי ולא מעט כסף שהפסדתי כדי להבין שאני משחק במגרש של הגדולים לפני שבכלל בניתי לעצמי יסודות מסחר של סוחר מקצועי ומיומן. למעשה, אחרי שנה וחצי של הפסדים כואבים והרבה שטויות שעשיתי (בסוף למדתי משהו ועדין, אפשר לעשות את הדרך הזאת הרבה יותר נכונה ובריאה ונטולת לחצים כלכליים ומנטליים :-), החלטתי לקחת צעד אחורה ולנתח כל פעולה ופעולה שלי ולהבין מאיפה היא נובעת, גיליתי שכל פעולה שאני עושה דורשת זמן קבלת החלטות מאוד קצר, משמע אני נכנס למניה, וכמה שניות אחרי זה או דקות ספורות אני כבר מבצע שוב פעם פעולה באותה מניה, יוצא בהפסד, יוצא ברווח, מממש חלק, אך הבסיס היה זמן קבלת ההחלטות.

הבנתי שככל שאני נדרש לקבל החלטות בצורה מהירה יותר של שניות או דקות זה מייצר אצלי אי נוחות, הסיבה היא שלא הייתי מספיק מיומן ולא ידעתי איך להתמודד עם זה, לא היה לי תרחיש מוכן ופשוט קפצתי על מניות כי דמיינתי איך המניה הולכת לטוס בעוד עשרות ומאות אחוזים תוך זמן קצר (מישהו מזדהה? :-). ישבתי עם עצמי וניתחתי את זה יותר לעומק והגעתי לתובנה שמשרתת אותי עד היום וכנראה תמשיך לשרת אותי כל חיי ומאמין שהיא רלוונטית ל 99% מהסוחרים:

ככל שזמן קבלת החלטות קצר ככה אני חשוף למתחים גדולים וריגוש גדול יותר (נפשית, דופק על 200) מה שמצריך מיומנויות גבוהות מאוד ולכן עד שלא אתגבש בתור סוחר מקצועי ומיומן בעסקאות יותר רגועות ומתוכננות אני לא חוזר לשם.

וזה הרגע שהפסקתי לסחור במניות רכבות הרים, כאלו שזזות בכל כמה שניות או דקות באופן מאוד תנודתי.

אז במה כן סחרתי?

עברתי למניות רגועות יותר, כאלו שניתן לקבל החלטות על בסיס חצי שעה ומעלה ולתכנן באופן רגוע ומסודר את תוכנית הפעולה מבלי שאצטרך בעוד חצי דקה או דקה לעשות פעולה נוספת אלא פשוט לנהל את העסקה ברוגע. זה עשה לי את המקפצה האמיתית במסחר, כמובן שבמהלך הזמן גם התפתחתי בתור סוחר ומאחד כזה שמנתח רק גרפים נכנסתי לעומק והתחלתי להתעמק בחדשות, דוחות, תמחורים שונים, קורלציות ועוד.. ואז עברו כמה שנים והקמתי את הקהילה המדהימה שלנו וחשבתי איך אני יכול להנגיש את צורת החשיבה הזאת לעוד ועוד סוחרים ולעזור להם להפנים את מה שאני הפנמתי מאוד מאוחר יחסית. הרי כל סוחר שיפנים את זה יימנע מהטעות הזאת שכמעט כולם עושים וגם אני עשיתי בהתחלה.

 

המודל שיהפוך את המסחר לפשוט יותר

אז התחלתי למדל את זה ונעזרתי בחבר קהילה יקר בשם יהונתן בוסקילה Yehonatan Buskila שהוא אחראי ההדרכות בקהילה שלנו.

הכנו לכם סדרת סרטונים, אנחנו קוראים לזה מודל הקומות, המודל יראה לכם איך אתם צריכים להתפתח בתור סוחרים ואיך להימנע מטעויות של רוב האנשים בתחום, המודל משלב חשיבה לוגית עם דוגמאות פרקטיות מהשטח.

לקבלת סדרת הסרטונים על מודל הקומות
פרמידת מודל הקומות
מנית AGTC - איך נראית עסקה לפי מודל הקומות
מנית INSG נראית עסקה לפי מודל הקומות

הבהרה חשובה: למרות שמחשבה הטבעית שבתור סוחרים עלינו להתקדם במעלה הבניין שלנו ולפתח עוד קומות אני יכול להעיד על עצמי שהעסקאות הכי איכותיות ורווחיות שלי שייכות לקומה ה ראשונה שזה הכי רגוע, מתוכנן ונינוח שיש.כמובן שאין קשר להתפתחות האישית ולהטמעה של מיומנויות נוספות לארגז הכלים שלנו. זה רק מראה שהבסיס חזק ויציב אפשר להתפתח הלאה בצורה הרבה יותר בריאה.

מזומנים לשתף אותי איך אתם נעזרים במודל הקומות במסחר שלכם במייל : raz@razgamliel.com

לקבלת סדרת הסרטונים על מודל הקומות
פרמידת מודל הקומות
שתפו לחברים:
מאמרים נוספים
בואו לגלות את סודות שוק ההון. בחינם.

אסטרטגיות המסחר הייחודיות של רז גמליאל מתגלות לראשונה ולאחר 9 שנים של מסחר בכסף אמיתי בבורסה. 

להורדת הספר מלאו את הפרטים
הצטרפו אלינו לרשימת ה VIP
קבלו עדכונים חמים לפני כולם

הגשת מועמדות

מלאו פרטים ונמשיך..

בואו נדבר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם